خبر جدید برای متقاضیان خودرو | تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد

وزیر صمت گفت: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.
خبر جدید برای متقاضیان خودرو | تکلیف واردات خودرو‌های دست دوم روشن شد
کد خبر : ۶۴۲۲۵

عباس علی‌آبادی در حاشیه همایش ایران و چین در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیین نامه واردات خودرو‌های کارکرده چه زمانی ابلاغ خواهد شد و چرا در این زمینه ابهام وجود دارد، گفت: در مورد خودرو‌های کارکرده دولت یک لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کرد که تصویب شد و در بازگشت اش وزارت صمت متعهد به تهیه آیین نامه مربوطه شد.

وی افزود: آیین نامه خودرو‌های کارکرده تصویب و به دولت ارسال شد، تا زمانی که این آیین نامه مراحل خود را طی نکند و ابلاغ نشود، من عملا کار دیگری نمی‌توانم انجام دهم.

علی آبادی تاکید کرد: تا زمانی که ابلاغیه نباشد نمی‌توانم سوالات را شما پاسخ دهم و باید منتظر باشم نظر دولت را دریافت کنم، چون نظر وزارت صمت به تنهایی قابل اجرا نیست و باید ببینیم دولت در مجموع با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها چه مصوبه‌ای می‌دهد. خواهش می‌کنم صبور باشید، به زودی این موضوع روشن می‌شود.

وزیر صمت بیان کرد: فرآیند استفاده از ظرفیت خودرو‌های کارکرده در مناطق آزاد و اقتصادی آماده و مصوبات در حال اجرا است. اگر شخصی پیشنهادی در این زمینه دارد می‌تواند به بخش مربوطه در معاونت حمل و نقل مراجعه کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
کجادنیاقانون جنگل دارداقای وزیردردنیایکبارقانون تصویب نی کنند چه وارد کنیم چندسال است می خواهیدخودرووازدکنیدیاتصویب حقوق بس کنید
حاجیان
ارسالی در
با سلام بنده در سامانه یکپارچه خودروهای مازاد وارداتی ثبت نام کردم و ۵۰۰ میلیون مسدود و وکالتی کردم و تمام شرایط را داشتم ولی متاسفانه خودرو مورد درخواست را برایم تخصیص ندادن و هیچ کس پاسخگو نیست لطفا اگر کسی می تونه کمک کنه و راهنمایم کنه واقعا متضرر شدم هم ۵۰۰ میلیون مسدود کردم و هم براساس بخشنامه که می بایست ۵ روز همه مبلغ خودرو مازاد چینی را واریز کنیم پیش از عید طلا و تمام پس اندازم را نقد کردم ولی به راحتی خودرو چانگان را تخصیص ندادن الان طلا چقدر شده وآله اینگونه مردم را سرکار نگذارید و متضرر نکنید